söndag 15 mars 2009

Sandrina was here =D

Slapp söndag.
Åkte hem från älskling vid halv 12 för skulle passa lillasyrran, men hann typ vara hemma 5 min så kom pappa hem.
Iaf vi åkte iväg till Lidel och handlade och sen kom vi hem, å då gjorde han mat.

Sen vid typ 2 så träffade jag Sandrina vid Frisks. Vi gick å köpte cigg och sen så tog vi en promenad hem till mig.

Vi satt å softade och när mamma kom hem käkade vi först glass, sen så bakade jag och Sandrina en kladdkaka med grädde. Det var gott =)

Sen så gjorde vi massa andra saker, t.ex ringde polisen, men det är sånt som inte behöver stå här!!

Har börjat packa min väska nu, åker ju iväg till Norrköping & Kolmårdens djurpark imon och kommer inte hem förrän Onsdag kväll =)

Kommer bli jätteroligt men kommer sakna min mamma, syrra och min älskling =( <3

Inga kommentarer: