onsdag 11 mars 2009

Eriksberg!


Godmiddag!
Nu ligger jag i sängen, kom hem från skolan för ca 1 timma sen!

Idag har det bara varit en tröttsam, tråkig skoldag typ =/
Jag vill ha lov & praktik nu !!

Jaja, igår åkte jag hem till min älskling efter skolan.
Vi slappade, lagade jättegod mat [kycklinggryta med curry & makaroner] och sen åkte vi ner till Eriksberg å gick runt & kollade lite i några affärer.
Sen gick vi till "Triumfglass" och satte oss å åt kulglass. Det var gott men kallt =)

Sen när vi kom hem slappade vi, kollade lite på matchen som gick på 6an å sen drog jag hem =/

Imon har jag 1 (!!) lektion, Engelska B mellan kl 8.10-9.20, och sen slutar jag för dagen :D
Underbart :D
Ska nog palla mig upp till stallet och rida tror jag =)

Nu ska jag fortsätta slappa i sängen =)
Bye bye

Inga kommentarer: