onsdag 4 mars 2009

Förlovad !!! <3

Okej, måste berätta vad som hände igår, den 3 mars -09.

Jo, det började med att jag var i skolan, å skulle åkt hem till Zara, men hon var sjuk så bestämde med älsklingen att jag skulle åka hem till han å så sa han åt mig att smsa när jag tog vagnen från stan, men eftersom jag å Louisa älskar att tjöta så glömde jag av det [typiskt mig haha :P], så när vi var vid b-plan så smsade han mig å frågade vart jag var, så skrev jag det.

När jag hoppade av på hans hållplats så skulle jag in till den lilla affären som ligger brevid å köpa cigg, å då skickade han sms igen å frågade vart jag var, så jag svarade ju han såklart.
När jag gick ut från affären så tänkte jag att han alltid klagar på att jag inte använder hans nyckel, så tänkte att idag ska jag fan ta å använda den.

Så öppnar porten å går upp, å jag vet att han alltid har sin ytterdörr låst så sätter i nyckeln å vrider om, å precis när jag tar i handtaget så sliter Amir upp dörren, jag hann titta in snabbt i hans hall å där stod det typ 12 värmeljus på golvet på en rad från typ ytterdörren fram till köket, å så typ flyttade han mig några steg bakåt å sa "titta inte in, ta av dig ytterkläderna här", så det var bara att göra som han sa. Sen tog han fram sin palestinasjal och satte den som en ögonbindel och ledde mig in till köket och satte mig ner på en stol.
Han sa åt mig att ta av mig "ögonbindeln", och då kollade jag runt snabbt i köket, och det var massa levande ljus, dukat på bordet, och så gick Amir ner på knä framför mig å friade !!!
Jag blev överlycklig och svarade självklart "JA" !!!

Sen så var han jättegullig å la upp mat å så åt vi romantisk middag och efter det så gick vi in i sovrummet där det stod ännu mer värmeljus o så myste vi å sen så kollade vi på "Sex & The City" hihi :P

Och självklart så blev jag godissugen på kvällen, så vi åkte ner till Eriksberg och först köpte vi glass som vi satt å åt, och sen så blev Amir självklart sugen på BK, så han fick pengar å köpte nuggets och en hamburgare och efter det så köpte vi godis och sen så åkte vi hem å tjockade oss :D <3

Detta är en jättespeciell dag som jag aldrig kommer att glömma <3

Inga kommentarer: