torsdag 19 mars 2009

Pokerface!!

Asså jag upptäckte precis en sak som fick mig att se rött..
En person som jag litar på väldigt mycket har gått bakom ryggen på mig och ljugit för mig !!

Asså jag vet inte om du tror att jag är dum i huvudet, men du borde veta att jag är smartare än du någonsin kmr att vara !!

Jag ställer upp för dig när du har problem, jag säger alltid sanningen till dig, jag finns alltid där för dig och så gör du såhär mot mig ?!
Det är fan inte rättvist mot mig !!

Vet inte om du förstår hur detta känns för mig, men det känns fan inte bra !!..
Och sättet jag fick veta det på ?! Du borde fan skämmas asså !!
Du var nog den sista personen som jag trodde kunde göra såhär mot mig !!


Och om du ska fortsätta behandla mig såhär, så kmr jag att behandla dig likadant, för jag tänker inte låta en idiot utnyttja mig och ljuga för mig som du har gjort.
Jag har alltid litat & trott på att du säger sanningen till mig, men nu inser jag att allt bara är en stor jävla lögn !!

En gång lögnare, alltid en lögnare!!

Inga kommentarer: