onsdag 11 mars 2009

At Sandrinas place =)


Go´kväll på er!
Ja då kan jag ju fortsätta mitt blogginlägg från förut då :P
Mamma vaknade, så käkade vi å så tänkte vi att vi skulle dra ner till Linda & överraska henne, men så kom mamma på att hon har träning idag, så vi bestämde oss för att åka till min moster Eva och överraska henne istället.

Och blev hon överraskad lr ??
För det första så var hon inte hemma, utan hennes man öppnade men han sa att hon var inne hos Vera [grannen] så vi plingade på, å när hon öppnade dörren så fick hon sig typ en chock haha :D

Så Eva bjöd på kaffe, kakor, coca-cola och så rökte vi tsm, fast Sandrina skulle självklart ha "lillen" av mig haha xD Men kul å snacka lite med Sandrina oxå, var ett tag sen jag träffade henne =/

Det var väl helt okej hos dom, kul å träffa dom igen å kul att det för en gångs skull var vi som överraskade dom haha :D

Jaja, vi var la där typ 1½ timma lr nått, och det var lite roligt, för den spårvagnschauffören som "körde" oss ner till Eva, det var han som "hämtade upp" oss på Evas hållplats när vi skulle hem hahaha xD

Nä, nu ska jag kolla på "Lie to me", på tv 4 =)
God natt & sov gott =)

Inga kommentarer: