onsdag 25 mars 2009

Födelsedag + Våffeldag = BÄST :D

Ja, idag är det då min 19:de födelsedag :D
Grattis till mig själv :D
Och inte nog med att det är min födelsedag, det är även våffeldagen!

Imorse koma jag & Louisa typ 5 minuter sen, för hon missade vagnen så jag väntade på henne i stan. När vi går in i klassrummet så sätter vi oss vid Zara och Louisa skämtar å säger till Zara "Haha alla vi måste ju sjunga för Natta". Då svarar Zara "jag har redan ordnat det" å så ställer hon sig upp, å då gör resten av hela klassen oxå det och så börjar dom sjunga "Ja må hon leva.." :D
Glad och överlycklig som jag var så kändes det som om jag var 5 år igen :D
Underbaaart med födelsedagar!! :D

Efter skolan mötte jag & Louisa Amir i stan, vi hämtade pengar och så åkte vi.
Louisa hoppade av vid sin killes hållplats, och jag skulle till min moster, Eva och lämna pengar som jag hade lånat, men eftersom det var bråk på Önske igår, så följde Amir med mig till hållplatsen för han var rädd att nått kunde hända. Han är så gullig <3
Lämnade pengarna, tjötade lite, tog en snabb cigg å sen så gick jag. Jag åkte hem till mig å Amir åkte hem till sig. =/

När jag kom hem gjorde jag våffelsmet så när mamma kom hem var det bara för henne att börja grädda våfflor.
Det var mums!!! :D
Och medans vi åt så sjöng mamma & lillan för mig :D

Sen städade jag marsvinens bur å efter det så hoppade jag in i duschen.
Medans jag sitter i duschen kommer mamma in och säger "Du har besök" å så går hon ut igen.
Jag blev nyfiken å började fundera på vem det kunde vara.
Efter typ 5 min kom hon in igen å sa " Dom har bakat tårta till dig", så frågade jag vem det var, å då visade det sig att det var mina grannar, Ann & Lasse :P
Inte nog med att jag fick en hemlagad tårta, jag fick även en jättefin lila ask som det låg 4 handgjorda tvålar i och 100 kr :D

Vi käkade tårta o tjötade och så gick dom för en stund sen, så la mig i sängen :)
Imon är det Engelska B-prov, jag spyr på det!!
Och på fredag är det PROJEKTREDOVISNING!!!
GAAAH jag dööör !!!

Och just det, köpte studentbalbiljetter igår, en till mig å en till min älskling :D
På måndag börjar 3 veckors praktik på EBM [djurförsöksställe] och efter det är det inte många veckor kvar innan studenten!! :D
Jag läääängtar :D:D

Nää, nu måste jag plugga på Eng-provet tills imon :(

Nattinatti :D

Inga kommentarer: