måndag 9 mars 2009

McDonkan-stammisar =)

Jaha, då var det måndag idag igen, och som vanligt en seg dag blandad med skratt =)

På Engelskan hade vi muntlig bokredovisning, fy fan säger jag bara, det var en tjej från hästklassen som redovisade, sen gjorde Linn det, å sen tvingade Linn mig att göra det. Tur att hon tvingade mig, för resten av klassen ville inte, så våran lärare sa att han tar med redovisningsdag när han sätter betyg, för det var deadline idag, men alla i klassen ville ha en till vecka på sig att göra.
Så har gjort den skiten, behöver inte tänka på det, å plus så ligger vi bättre till eftersom vi gjorde denna dagen som var bestämd från början :D
Efter det så hade vi oförberett test, det var inget riktigt test, utan han skulle bara kolla så att vi hänger med typ, för snart är det NATIONELLA PROV !!! Jag vill inte :(

Tack Linn för att du tvingade mig att redovisa idag :D

Sen så självklart fick vi sluta typ 20 min tidigare, så vart gick vi, om inte till McDonkan!! Har änna börjat bli lite av en vana nu, varje måndag & torsdag efter engelska-morgonlektion, så går vi alltid dit =)
Idag blev det O´Boy med toast, och glass med topping :D Mums :D
Det är alltid roligt att sitta på McDonkan med Linn å snacka massa blajja haha :)

Så var vi tvungna att sitta å plugga lite på McDonkan oxå, skulle ju prov i Ekologi efter rasten.
Provet gick väldigt bra tycker jag, men jag får inte bli för självsäker för då kanske det gick sämre än jag tror :P

Drog till bamba efter provet, äcklig mat där. Var "hamburgertallrik m. potatismos" och dom tar alltså i hamburgarna med plasthandskar [hygieniskt ? Ja, om dom BARA hade haft handskarna till hamburgarna, men det har dom inte. Dom går runt med samma plasthandskar hela dagen å tar på massa saker å sen så lägger dom upp maten på tallrikar!!]. Så idag åt jag faktiskt inte, känner inte för att få massa äckliga bakterier i kroppen :S
Mår illa bara jag tänker på det :S

Sen hade vi en seg lektion i Djur för Forskning. Så försökte hon vara orättvis å säga att dom som var klara med fördjupningsarbetet får börja 9.30 imon [börjar egentligen 8.10.], så jag å Zara sa att vi skulle göra arbetet hemma , så att vi oxå skulle få börja sent, å jag gjorde klart mitt arbete otroligt nog :D
Hoppas bara att det är tillräckligt bra - vi skulle välja en Mikrob att skriva om, å jag valde att skriva om Mykoplasma men vet inte om jag fick med allt. Men just nu skiter jag i det, för har ett mycket viktigt prov imon som jag måste plugga på. Det är i Djursjukvården och provet är om Narkos/bedövningar.
Hoppas det går bra !!

Efter skolan träffade jag mamma på B-plan, vi gick å kollade på bur, snart kmr ju marsvinen hem till mig =)
Sen kollade vi på skor, kläder och väskor - det som tjejer vanligen går å kollar på hehe :D

När vi kom hem så fick jag laga maten, fast mamma & mormor hjälpte mig haha xD

Nu ska jag fortsätta kolla på Project Runway & plugga på provet tills imon =)
Önska mig lycka till =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha, ska alltid tvinga dig o göra saker du inte vill. lovar dig detta Natta ;) Pussar /L

Natalie sa...

haha det är bra gumman, jag behöver verkligen en spark i röven ibland typ, hahah :P
Pussar <3