söndag 1 mars 2009

Hot N´ Cold

Först av allt så ska jag bara säga att min moster Eva klagar på att hon inte får vara med så mycket i bloggen, så ska skriva lite om henne nu =)
Hon kom hem till oss igår å hade köpt ett paket med 12 glass-strutar till min lillasyrra [fast självklart så tar jag å mamma med hehe :P]
Så tjötade hon å mamma och så fick jag koka vatten till henne för hon skulle göra en "Varma Koppen"-soppa.
Sen så visade jag mitt tonade hår [som förresten blev assnyggt :D] och sen så drog jag iväg så hann inte säga sådär jättemycket :P

Okej, lite om igår då;
Som sagt, var ju på tjejparty hos Zara igår då :D
Vi var 7 personer och det var bara för jävla roligt asså :P

Först bjöd hon på jättegod mat, sen så satte vi oss i vardags och började sjunga singstar :P
Jag och Sofia kom igång ganska snabbt med singstar å vi satte i "Disney-låtar" och så sjung vi "Askungen-mösslåten [den när dom ska sy klänningen]" och fy i helvete vad snabbt den låten gick xD Sen satsade jag å Louisa på att sjunga "Alladin-En helt ny värld" - jag sjung självklart Jasmins verser, men ändå så vann Louisa [tror hon fuskade haha :P].
Sen sjung jag å Sofia "Djungelboken-var nöjd med allt som livet ger.." och den gick väl helt okej.

Så det var typ Singstar + Dricka + Rökpauser + Roligt folk = Oförglömlig kväll !! :D

Det bästa var när vi satte i skivan "90-tal" och så ville Louisa bara lyssna på en av låtarna, men självklart så skulle jag ju få henne att sjunga så vi satte på låten och jo då visade det sig att det inte var "sjunga" utan att man skulle "rappa [!!]" igenom hela låten.
Så vi gjorde det och gissa vem som vann ??
Rätt gissat - JAAG !!
Äntligen en låt som gjorde så att jag vann över Louisa [hon har nån hemlig grej i halsen så hon vinner typ alltid xP]
Måste ju berätta vilken låt det var oxå.
Det var... Mc Hammer - U can´t touch this !!! Hahahahahaha xD

Idag;
Idag har jag slappat hela dagen, har min tjejvecka oxå så känns som om jag är på 10 olika humör typ och så blir jag väldigt lätt irriterad och det är inte roligt, för det går oftast ut över någon person [oftast min kille, haha stackarn], och sen måste jag säga förlåt =/

Så för att beskriva mitt humör tog jag hjälp av Katy Perry - Hot N´ Cold:
Cause I´m hot then I am cold
I´m yes then I am no
I´m in and I´m out
I´m up and I am down
I am wrong when it's right
It's black and it's white
We fight, we break up
We kiss, we make up


I princip så känner jag när jag har min tjejvecka = Inte Roligt =(

Jaja, nu är det bara att ladda om kroppen för nästa vecka så ska man hem till min rumptafsare [Johanna då alltså haha xD] för då ska hon ha sitt födelsedagsparty och hon ska ha tema på sitt party, BRAT-tema hahahah xD
Ser iaf fram emot det, ska bli roligt :D

Nää, ska äta popcorn och kolla på Bones :D

See ya later, alligator ;P

Inga kommentarer: