söndag 22 mars 2009

Crazy helg = Mitt födelsedgasparty !!

Herregud! Säger jag bara.
Denna helgen har varit allt mellan himmel & jord typ.
Ska berätta om helgen iaf =)

Fredag = Ladies Night.
Jag åkte till skolan, gjorde provet, gick till Lotta & hämtade mina marsvin [som är döpta till Maja & Nickolina] och sen åkte jag hem för att fixa inför festen.
Fixade det mesta å vid kvart över 5 kom Zara till mig, jag hoppade in i duschen, å vid kvart i 6 ringde Louisa till mig å sa att dom stod vid "Blåa kiosken" så Zara ställde sig på balkongen och rökte så förklarade jag vägen så efter en liten stund såg dom henne :D

Vi tjejer drog till lokalen och "installerade" oss, å så kom resten av tjejerna, dvs Sofia, Amanda & Sandrina [fast hon var bara där en stund, hon mådde inte så bra =/]

Iaf vi dansade, drack sprit, rökte, spelade biljard och spelade ölspelet och festen slutade med att Zara & Louisa fick städa lokalen för jag låg å spydde i toaletten.
Tycker så synd om dom =(
Iaf så var det en jävligt minnesvärd födelsedagsfest!! :D
Tack tjejer för att ni kom <3

Lördag = Släktkalas
Idag när jag & Zara vaknade så insåg jag att jag hade minnesluckor från gårdagskvällen. Det är vissa saker som jag inte kommer ihåg.. Jävlar vad mycket jag måste ha druckit + hade inte så spec mycket mat i magen =/
Och jag hade ett jävla cola-begär [fattar inte vf :P]

Iaf, jag & Zara gick upp å solade, sen drog vi hem, lagade mat å sen drog vi till lokalen igen, för mina släktingar + mammas vänner skulle fira mig :D
Det var roligt och utan alkohol!! :D
Sen när vi kom vid halv 9 på kvällen så åkte jag hem till min älskling å sov över hos han =)
Vi kollade först på Wallander, sen drog vi till Donkan å käkade där. När vi kom hem så kollade vi klart på Signs, som gick på tv och sen så la vi oss å sov =)
Det var mysigt <3

Söndag = Släkten hemma.
Idag kom min moster Lena, hennes man Peter och deras barn [min kusin] Elisabeth hit för att se på marsvinen.
Egentligen skulle dom bara komma hit och ta en fika men det slutade med att Lena & Elisabeth stannade, och så kom mormor och dom åt mat med oss och Meliza & Elisabeth lekte som små huliganer.
När dom hade gått hoppade jag in i duschen
och sen åt jag & mamma cheesecake & drack te =)
Mysigt =) <3

Inga kommentarer: