fredag 27 mars 2009

Projektredovisning

Herregud, idag var det dagen med stort D.
Idag var det nämligen dags att redovisa vårat projektarbete.
Nervöst? Jaa som in i helvete !! =/

Dom har ju gjort om från förra året, då redovisade man bara för parallelklassen och 2:orna som gick just den linjen.
Detta året slog dom ihop så att Djurvård, Trädgård, Häst, Växt & Djurliv och Naturvetenskap hade tsm.
Så tog dom 4 olika grupper, satte oss i 1 klassrum med alla 2:or som ville se just nån av de 4 redovisningarna å så fick vi sammanlagt en timma på oss [ca 15 min per grupp].

Min grupp var näst sist att redovisa. Louisa satte igång bildspelet och medans det flöt på så stod vi 3 [jag, Zara & Louisa] och berättade om vårat barnkalas med reptiler och om vårat ormhäfte.
När redovisningen var klar så var det som om det kom en suck av lättnad.
Känns jävligt skönt att ha det avklarat, nu har man lixom mer tid att göra andra saker, ingen deadline som man bara måste passa, inget mer trassel & definitivt ingen mer redovisning !! :D

Efter lunch hade vi "Workshops", asså vi satte upp bord runtom i salar i Landeriet och så fick 2:orna gå runt å kolla å ställa frågor lr vad dom nu ville göra :D

Sen när vi slutade så tvingade jag min älskling att äta middag med min moster, Eva, på "Vår krog & Bar" medans jag, mamma o lillan sprang runt i stan. Halv 7 var vi hemma igen :P

Förresten så var finalen av "Let´s Dance" helt otroligt grym :D
Och jag är så jävla glad att Magnus Samuelsson vann!!! :D
Han var verkligen värd att vinna :D

Inga kommentarer: