söndag 29 mars 2009

Gran Torino.

Nu ligger man i sängen igen & slappar. Tänkte berätta lite om gårdagen, lite om idag & lite om imon.

Gårdagen [Lördag]:
Igår åkte jag, mamma & lillasyrran till b-plan för mamma skulle köpa ett par leggins eftersom hon & pappa skulle ut på kvällen.
När vi kom hem så städade mamma lite, jag bokade biobiljetter & sen hoppade jag in i duschen.
Vid 5 åkte jag och lillasyrran ner till mormor, för lillan skulle nämligen sova över där.
När jag hade lämnat av henne åkte jag hem till älsklingen, vi tjötade lite och sen så fixade vi oss och så åkte vi in till stan. Vi skulle nämlingen fira min födelsedag [fyllde ju 19 i onsdags].
Han bjöd mig på kinarestaurang och sen gick vi på bio.
Vi såg "Gran Torino" med Clint Eastwood.
Den var för jävla bra asså.
Filmen var 1:56min lång, men det kändes verkligen inte så länge när man satt å såg den.
Slutet var smart gjort [ska inte avslöja nått ifall nån inte har sett den], men jag började faktiskt gråta i slutet, och ja, det var inne på bion jag började gråta :P
Lite pinsamt, men det kan inte jag hjälpa :(

Sen åkte vi hem, kollade lite på tv och sen så stängde vi av och la oss att sova :D

Idag [Söndag]:
Jag & älsklingen vaknade vid 2 idag.
Vi åt frukost och gjorde oss iordning, och sen så åkte jag hem.
När jag kom hem år jag och tjötade med mamma.
Senare på kvällen så fikade vi =)

Imorgon [Måndag]:
Imorgon börjar praktiken på EBM [försöksdjursanstalt] och jag börjar 8:15 så får åka hemifrån 7:09 !! :
Usch, måste ju gå upp skittidigt :(
Men det ska bli roligt att få se hur dom egentligen jobbar på ett sånt ställe, många personer har ju ganska starka åsikter om djurförsök.
Det som är skönt är att jag har 1 veckas praktik, sen har jag påsklov i 1 vecka och efter det så har jag 2 veckors praktik igen :P
Skönt med ett litet avbrott mitt i allt faktiskt :D

Vet inte riktigt vad man ska göra på lovet faktiskt =/
Rida ska jag iaf göra, och jag kmr säkert vara med min älskling & träffa min fru Zara oxå :D

Jaja. men vi får väl se om jag somnar inatt, är alltid nervös när det händer nått nytt i mitt liv :D

Inga kommentarer: