måndag 5 januari 2009

Nyår var bäst =D

Japp, då har vi gått in i år 2oo9 :D

Nyår var skitroligt.

Jag, Amir, Jonny, Merre, och Jimmy var hemma hos Zemen och hade "hemmafest" typ :D
Amir å Jonny blev nog lite halv-packade för dom ställde sig å började dansa, väldigt roligt att se på måste jag säga hahaha :D
Jimmy drack öl som om det vore vatten typ, själv så är det väl okej att dricka 1 lr 2 öl, sen blir det äckligt.
Merre drack en vodka/sprite-drink, (drack jag å amir med för den delen, men jag som är tjej drack upp snabbare än Amir hahaha) och Merre fick inte komma hem packad :)
Zemen blev ASpackad, asså shit :P
För mig själv så är väl sanningen att man blev lite halvpackad hehe :)

Vi satt hos Zemen och drack å lyssnade på konstiga (?) låtar, och tjötade om olika saker i allmänhet :D

Sen så hade Zemens syster köpt raketer så innan 12-slaget gick vi ut för att förbereda så att killarna skulle få bli små busiga pojkar och smälla lite :P
Själv höll jag mig på avstånd, i don´t like when it´s says "boom" hahahah :D
Men det var iaf fint att kolla på :D

Detta är andra året i rad vi firar nyår hos Zemen, men det känns bra att vara hos han, det blir ALDRIG tråkigt där hihi ;D

Inga kommentarer: