måndag 19 januari 2009

En STOR svacka i förhållandet.

Asså hela min värld känns helt fucked up just nu.
Vet inte vad som har hänt, men min mens är helt cpig. Hade den i typ 1 vecka, så var den borta 2-3 dagar, å så kom den tbx.. Låt mig vara lixom !!
Och mens + p-stav kan ge mig ganska stora humörsvängningar, så tror jag har förstört förhållandet mellan mig å min kille lite faktiskt =/

Allt började i typ Lördags, jag blev arg på Amir för han inte vågade säga sanningen till sin grannes mamma, och om han inte lyssnar på mig så betyder ju det att han går emot mig å det vill inte jag. Så var det lite spänt mellan oss men det släppte efter en stund.
Sen fick jag en pms-attack å sa att jag ville göra slut å att jag är trött på hans lögner å att jag hatade han (tyvärr så sa jag faktiskt så).
Han ville självklart inte göra slut, men han lät mig göra slut.

Så la vi oss i sängen och kollade först på "Wallander" på tv4+ å sen kollade vi på "Brudens bästa man" (en av dom bästa filmerna jag sett :D)
och han försökte hela tiden under filmen ge mig små kommentarer å smygkolla på mig.
Gulligt nu när man tänker efter.

Så när filmen var slut skulle vi sova, kl var ca 01.30, men då började vi diskutera vårat förhållande, om det verkligen skulle vara slut eller inte och vi diskuterade fram tills kl blev typ 04.45, å då somnade vi. Vi kom fram till att vi skulle fortsätta våran diskussion dagen efter.

Nästa dag när vi vaknade så ville Amir vara en gentleman å göra frukost för mig, så satte vi oss ner vid matbordet å började fortsätta våran diskussion.
Det slutade med att vi blev tsm innan jag skulle hem.

Men nu så känns allt helt konstigt mellan oss, asså så fort vi är med varandra så är vi typ jättelyckliga och skrattar å älskar varandra jättemycket.
Men när vi inte är med varandra så är smsen först gulliga, men sen blir det bara mer arga å sura sms som skickas. Samma gäller när vi pratar i tel, i början av samtalet så är vi jättesnälla mot varandra, men sen går det rätt åt helvete.

Så just nu är mitt förhållande helt crazy, jag mår inte bra av det å det gör nog inte Amir heller. Det bästa som kan hända nu är att vi löser det och det värsta som kan hända är att det tar slut mellan oss.

Vet fan inte vad jag ska göra asså :S

Nån som har tips eller förslag på nån bra lösning ?

Inga kommentarer: