onsdag 7 januari 2009

2 år & 3 månader <3

Idag är det hela 2 år & 3 månader mellan mig å min älskling Amir =)

Asså det känns väääldigt konstigt, om jag ska vara ärlig.
Asså tiden har typ flygit iväg å det har minnena oxå gjort.
Känns som om det var igår jag träffade han för allra första gången på Väderilsgatans lilla "kulle" när jag var med Jim å Janne, och han kom förbi oss snabbt på kullen för han skulle hälsa på killarna. Han sträcker fram handen å hälsar försr på den ena å sen den andra, och sist sträcker han fram handen till mig å säger "Hej, Amir" och jag sträcker fram min hand å säger "Hej, Natalie". Sen säger han "hejdå" och springer till hållplatsen å hoppar på vagnen.

Det var den allra första gången vi träffades och efter det så hälsade vi på varandra i skolan (vi gick i samma skola, men hade inte ens sett varandra, puckon är vi hehe :P), vi träffades när vi var med våra gemensamma vänner och sen så började vi umgås själva.

Och nu, 2 år & 3 måander senare, har vi nog gått igenom mer än vad ett "normalt" par gör under kanske 3 lr 4 år (vi är inte normala, hahahah :P)
Och vi beter oss som ett gift gammalt pensionärspar hahahaha :D

Nä, huvudsaken är att jag älskar han jättemycket och han kmr alltid att vara my man <3

Inga kommentarer: