söndag 28 december 2008

Folk påverkar och påverkas.

Den senaste tiden har jag märkt hur vissa personer påverkas av sina vänner.
Om man pratar med en person i tel, så märker man snabbt om den är själv, är med någon man gillar eller inte gillar.
Två sätt som tydligt visar om personen är påverkad av någon person är tonläge och attityd.

Det är spec en person jag har märkt detta på, vi kan kalla personen för "X" så blir det lättare.

När X är med en vän som jag inte gillar, ja då är X helt konstig mot mig, t.ex säger massa saker och börjar ljuga för mig och försöker sen få det att låta som att det är jag som gör fel o ljuger, när jag inte har gjort ett piss =/

Men om X är med en person som jag gillar, ja då är X glad och säger ärliga saker till mig och allt är frid och fröjd =/

Väldigt intressant att människor kan bli så påverkade av person, och att en person kan påverka människor på detta sättet.

Inga kommentarer: