onsdag 7 januari 2009

Äntligen hemma =)

Då har jag äntligen kommit hem från älsklingen, åkte hem till han typ 11 i måndags morse å kom hem för typ 4 timmar sen :)

Har faktiskt inte gjort så mycket när jag har varit hos honom, vi har mest slappat, gosat å skojjat med varandra :)

I måndags åkte vi in till stan å mötte Karlos (amirs pappas kompis) och han bjöd oss på kinarestaurang och så gav han Amir pengar så att han skulle kunna handla mat. När vi åkte från stan hoppade vi av vid Wieselgrensplatsen och gick till Willys och handlade hem mat å lite saker :)

I tisdags skulle vi åka upp till mitt stall på Tjörn.
Vi skulle ta bussen 11.10 men den kom inte, så Amir frågade en dam om det var röd dag å självklart så var de det. Men vi skulle ändå försöka åka upp så vi tog Röd Express upp till stenungsund och tänkte byta till en annan buss som kör ut till Tjörn. Men när vi kollade när våran buss från Stenungsund skulle åka så inser vi att vi måste sitta å vänta i 2 timmar (!!) innan bussen till Tjörn kmr.
Det finns inte en chans i världen att 2 blattar sitter och väntar på en buss i 2 timmar i -10 graders kyla. No Way !!
Så vi hoppade på pendeln hem till Gbg och åkte hem å badade i hett vatten istället, mysigt <3
Sen satte sig älsklingen å skrev på ett arbete å jag gjorde mat, makaroner å köttfärssås haha :P
På kvällen kollade vi på "Legenden om Zorro" :)

Idag, söndag, tog vi Tjörnexpressen kl 11.10 å åkte upp till stallet :D
Där gjorde jag iordning Siffan, jag red å amir gick brevid mig :)
Sen när vi var på väg tbx till stallet så träffade vi Linn på vägen :)
Kall men ganska mysig dag i stallet :) <3

Inga kommentarer: