torsdag 22 januari 2009

Plugg, plugg, plugg.. |-)

Satte alarmklockan 06:30 imorse men orkade inte gå upp så snoozade tills typ 10 i 7. Då skulle jag ta mig upp ur den varma, sköna sängen, men när jag tänkte på att Linn redan satt på bussen från Tjörn påväg till Göteborg så kände jag att om hon klarar att gå upp tidigare än mig, då kan jag fan gå upp 10 i 7 lixom.

Så hoppade upp ur sängen, klädde på mig, fixade mig å så drog jag in till centralen, där Linn mötte upp mig.
Vi åkte till skolan å hade tråkig Enelska B-lektion, men jag å Linn gör alltid så att vi har roligt på nått sätt :P

Sen efter lektionen gick vi till McDonkan där jag köpte toast å varm o´boy. Så satte vi oss å Linn satte sig i soffan så att hon såg tv:n å jag satte mig på en stol framför, å så började vi tjöta som 2 idioter typ :P Så var det sporten på tv men dom har ju inget ljud på tv:n så Linn hörde inte vad dom sa, å då blir hon arg å så säger hon "Fan Natta, jag har börjat bli som dig!" :P
Haha okej, trevligt, påverkar jag folk så mycket ? :P

Vi fortsatte babbla på å sen drog vi till djurhuset och gjorde rent hos råttorna, och lyssnade på djurens hjärta och sen när vi var klara så stod jag, Linn, Johanna och Sara å började prata om nått å samtaletg slutade med att vi stod å dansade och asgarvade xD
Stackars djur som får stå ut med oss xD

När vi hade rast under "Djur för forskning"s-lektionen gick jag, Zara, Johanna å Louisa ut för att röka å då såg vi Sverker så vi sprang till han å frågade vad som egentligen hade hänt med Buddy. Han berättade för oss å jag blev jättekänslig :(

Sista lektionen var "Sex & Samlevnad" å vi hade prov idag. Jag själv tyckte att provet gick hyfsat bra, så får hoppas på det bästa =)

Var la hemma runt halv 4 å då satte jag mig å gjorde klart mitt eng arbete om Nya Zeeland..
.. Blev klar runt halv 8..
Tror aldrig att jag har lagt ner så mycket tid på ett arbete haha :P

Vid 16-tiden kom min mooster Eva å vid 17:30 ringde Peter, min mosters man å frågade om vi kunde passa min kusse Elisabet för Lena hade tydligen blivit väldigt sjuk så han skulle köra upp henne till Axess-akuten å klart att det inte är roligt för en 7åring att sitta på akuten i flera timmar lixom.
Och eftersom det antagligen skulle ta några timmar aå sa mamma att hon får sova över här.
Så nu sover alla och jag är självklart uppe :D

Detta var min dag, den var både rolig och seg ;D

Det som gör att jag verkligen vill gå till skolan är alla mina vänner som gör så att man skrattar i princip varje dag :D <3

Inga kommentarer: