onsdag 21 januari 2009

R.I.P Buddy <3


Fick ett sms kl 19:52 av Åsa.A:


"Hej jag skriver till dig för att berätta att Buddy har blivit akut dålig o jag har varit tvungen att avliva honom.
Jag är jätteledsen för det o orkar inte prata om det när jag kommer på måndag.
Om du känner att du behöver prata med någon, sök upp Sverker Lindblad på torsdag då han håller i hundkursen.
Gäller även för 2:or, 3:pr, Islandshäst o kollegor.
Vänliga hälsningar Åsa"


För er som inte vet så hade min klass Åsa som lärare i 1:an i kurser som t.ex sällskapsdjur, hund m.m.
När vi började på skolan var Buddy mellan 1 - 1½ år och sendess har vi följt han och Åsa i deras utveckling tsm, allt deras tränande, tävlande, han hjälpte till mycket på lektionerna oxå =)


Han är en hund som kmr vara saknad av många i våran skola och många kmr minnas denna dagen som en hemsk dag.


R.I.P Buddy <3

Inga kommentarer: