måndag 2 februari 2009

Party hos Lollo ;D <3

Paaaaaaarty ;P

Åkte hem till Lollo i lördas för hon skulle ha födelsedagsparty eftersom hon fyllde 19 ;D
Vi var la runt 15 person;
Lollo, Jag, Zara, Linn, Emelie, Sofia, Johanna A, Johanna K, Johanna K;s kusin Bea (?), Jasmin, Linn, Viktor (Lollos pojkvän ;P), Danne och Krister ;D

Vi hade skitkul, Johanna.A bjöd upp mig på en "tango" så dansade vi runt, å sen så fick jag för mig att jag skulle stå på händerna som en idiot, så Johanna höll i mina ben å sen så körde jag å hon lite "doggystyle", hahahah xD
Så jävla roligt var det :D

Sen käkade vi pastasallad å nån cheesecake-liknande sak till efterrätt.. Mums.. ;D
Hon fick massa fina presenter, av mig å Zara fick hon ett halsband o en bukett med blommor ;D

En riktigt lyckad kväll var det och fler kmr det komma ;) <3

Inga kommentarer: