måndag 23 februari 2009

Universeum.

Idag hade jag å Linn Eng.B lektion på morgonen, det var ganska tråkigt [som vanligt 8-)] men Linn gör så att man alltid har roligt :D
Sen skulle vi egentligen ha haft "Ekologi"-lektion och "djur för forskning"s-lektion men idag var dom inställda för istället skulle vi vara på Universeum och göra uppgifter där :D

Först gav Clas [ekologi-läraren] oss ett papper med 2 uppgifter som jag, Zara å Louisa svarade på ganska snabbt så vi gick runt och kollade på alla djuren å så drog vi till "Quick Food", som ligger vid korsvägen å så köpte dom baguette å jag åt pastasallad =)
Sen gick vi tbx till Universeum å då skickade Hilda sms att hon var klar på Burgården [pratar med nån tant där för hon har hoppat av skolan] så då kom hon till Universeum å så tog vi en cigg.
Fy fan vad längesen det var man såg henne, nästan 2 år sen [och jag överdriver inte!!] så det var verkligen roligt att få träffa henne igen :D

Sen kom Moa [djur för forsknings-läraren] och gav oss ett häfte på 3 sidor med uppgifter som man skulle svara på, och vi gjorde det häftet oxå ganska snabbt, så vi drog till Explora. där Zara å Louisa dansade dansmatta och det var vääääldigt roligt att kolla på hahah xD
Sen så gick vi upp till hajarna å så fick vi se hajmatning, väldigt roligt att få se hur dom gör :P

Efter det så slutade vi, då mötte älsklingen mig vid Scandinaviums hållplats så åkte vi in till stan tsm, där han träffade sin gamla kompis Fredde så stod dom å tjöta lite, sen så åkte älsklingen hem till sig å jag till mig.

Och jag tänkte ha en slapp dag hemma, men nej, då vill ju självklart min mamma att vi ska börja rensa i garderoben i hallen så det var bara att börja hjälpa henne, jobbigt men man känner sig duktig efteråt =)

Nää, nu ska jag käka popcorn, kolla på 6ans komedikväll och prata i mob med älsklingen min =) <3

God natt på er =)

Inga kommentarer: