måndag 9 februari 2009

Looov =D

Nu har mitt sportlov börjat, underbart säger jag bara :D
Detta har jag gjort fram tills idag;

Fredag; Skolan, sen på kvällen träffade jag min älskling o Mike [Amirs bror som ska bo hos han hela lovet].

Lördag; 2 år & 4 månader med älsklingen :D Åkte hem till älsklingen runt 2, bokade biobiljetter till Wallander-Hämnden å så tog vi oss en dusch :D
Sen drog vi in till stan, käkade på en kinarestaurang, hämtade biljetterna å köpte godis :D
Wallander var grymt bra ;P
Sen när vi kom hem såg vi nån annan Wallander på tv och så kom Mike hem :D
Killarna började spela tv-spel å jag tryckte i mig godis ;D

Söndag: Jag å älsklingen sov till typ 1, sen softade vi i sängen tills jag skulle dra hem på kvällen vid 6-tiden.
Och jag var väldigt duktig när jag kom hem, jag skrev klart projektarbetet, var bara 2 saker som jag inte hittade, men jag å Louisa ska fixa det när vi kmr tbx till skolan igen :D

Måndag (idag); Var på anställningsintervju hos MegaPhone vid halv 12, sen åkte jag hem å så softade jag å mamma i soffan tills pappa kom runt 3 å började laga mat.
Medans han lagade mat kollade jag å mamma resor till Turkiet/Spanien men vi har inte bestämt oss än vart vi åker :D
Maten blev klar runt 6 [ja, det tog typ 3 timmar för min pappa att göra mat] men jävlar vad god mat han gjorde.
Han gjorde potatisgratäng med stekt lövbiff, 2 olika såser, ungsgrillade tomater och ungsfoliegrillade champinjoner. Fick typ munorgasm hahah xD

Detta ska jag göra under resten av lovet [om det inte blir nån ändring :P]
Tisdag: Tandläkaren 8 på morgonen (!!!) och sen träffa min älskling kanske.
Onsdag: Åka till min Lollo och sova över hos henne :D <3
Torsdag: Åker hem från Lollo :(
Fredag: Rida lr träffa älsklingen.
Lördag: Alla hjärtans dag, så kmr antagligen vara med älsklingen :) <3
Söndag: Rida lr träffa älsklingen.

Detta var mitt lov i korthet :D

Men jag har fortf 2 bokrecensioner i engelska som jag måste skriva, men jag pallar nog inte göra det nu när det är lov :P

Nä, nu ska jag kolla på Oceans Eleven på tv :D

Bye bye biatches :D <3

Inga kommentarer: