onsdag 25 februari 2009

I´m so bored :S

Hejsan Svejsan :D
Tänkte berätta lite om vad som hände igår då :D
Som vanligt var jag i skolan och luffade, men hade sån tur så Ekologi-lektionen var inställd, så slutade 12.10 istället för 14.50 :D

Åkte in till stan och mötte min älskling.
Så gick vi till Nordstans Guld [lr vad affären heter :P] och så testade vi ringstorlekar, kollade priser och började "designa" ringarna lite så som vi ville ha dom.
Och woops, så hade Amir betalat 4000 för våra förlovningsringar !!!

Så om några dagar så kommer jag att vara förlovad =)
Är förväntansfull, nervös, men mest av allt så är det spännande, för det är ett ganska stort steg i ett förhållande, men jag tror att det kmr att bli jättebra =)

Igår när jag kom hem hade min mage "pajat" [har typ fått magsjuka/influensa/nån mag-sjukdoms-skit] så idag har jag varit hemma hela dagen å bara varit uttråkad och hungrig [får ju inte äta nån mat, bara skorpor och blåbärssoppa = äckligt].
Ska vara hemma imon oxå från skolan, så att det verkligen går över, måste ju vara fullt frisk på lördag när jag ska på tjejmiddag hos min fru Zara :D


Och idag spelar Real Madrid mot Liverpool i Champions League !!
Det är nog på nån tv1000-kanal lr nått, så jag kan inte se den, men ska se matchens höjdpunkter efter på UEFA:s hemsida :D


Heeeej Real !!! <3<3<3<3

Nu ska jag kolla på "Sex and the City-The movie".
Jag älskar den filmen <3


Puss på kinden <3

Inga kommentarer: