lördag 21 februari 2009

9 timmar kvar !!

Nu är klockan 00:22 och nu sitter jag framför datan igen, har precis kommit hem från min älskling :D

Idag har jag inte gjort så mycket, har varit i skolan [som vanligt 8-)] och sen åkte jag å klippte mig :D Klippte mig på ett nytt ställe och hon var jättenoga, och gjorde massa saker, tog alltså över 1 timma !! På det andra stället där jag egentligen alltid brukar klippa mig tar det typ 15-20 min att fixa mitt hår, så det var verkligen en stor skillnad !!

Sen var jag hemma å ät å gjorde lite saker å sen åkte jag till älsklingen, kollade på hans basketträning i 1½ och sen gick vi hem till han och bara tog det lungt :D

Förresten fan vad besviken jag blev när George åkte ut ur Lets Dance =(

Aja, nu är det iaf bara 9 tim kvar tills att jag ska komma upp ur sängen och dra iväg till Horse Show :D
Har heldagsbiljett så det kmr bli en otrolig upplevelse, fast det blir det varje år iofs :D

Nä, nu ska jag snacka med älsklingen i mob å sen sova, sen ska jag sova så att jag är utvilad tills imon :D

Nattinatti på er =)

Inga kommentarer: