söndag 15 februari 2009

Alla Hjärtans Dag <3

Igår var det ju kärleksdagen, alltså Alla Hjärtans Dag :)

Vissa personer tycker det är en underbar dag (jag är en av dem) och så finns det folk som hatar denna dagen (kanske för att dem är ensamma och inte har nån att fira med).

Min dag var iaf underbar och jag ska skriva lite om den :)
Jag kom till Amir vid typ kvart över 2 och då började vi laga mat. Vi gjorde lasagne (första gången jag gör den utan att nån vuxen är med) men den blev faktiskt helt okej.
När vi satt å åt så kunde inte Amir hålla sig så han sprang å hämtade mina presenter - jag fick en bukett med blommor, ett guldhalsband med ett hjärta och en hjärtask med choklad i :P <3
Eftersom jag hade fått mina presenter så gick jag å hämtade Amirs present och av mig så fick han en Axe som luktade svingott [hann inte åka in till stan så fick köpa det bästa från ica xD]

Sen gick vi ner till affären och köpte en cola, glass och Amir köpte cigg.
När vi kom upp la vi oss i sängen och gosade å kollade tv. Sen blev jag sugen på godis, så älsklingen sprang ner till affären och köpte lite godis å cider. När han kom upp hade jag bytit från kläder till pyjamas (linne o kortkorta shorts) :P

Efter en stund gick han in i köket och höll på (jag trodde att han bara var i köket) och efter ett tag så kom han in i rummet å knöt fast den ena av mina benvärmare som en ögonbindel. Han lyfte upp mig och bar iväg mig.
Så efter ett par steg satte han ner mig och så öppnades en dörr. Och så tog han av mig "ögonbindeln" - då hade han gjort det jättemysigt inne i badrummet- massa levande ljus på badkarskanten och på toaletten, varmt vatten med skum och 2 fina glas med cider i.
Vi hoppade i vattnet och hade det jätte mysigt <3

Sen hoppade vi upp ut badet, satte på oss pyjamas och la oss i sängen å kollade på Wallander [fast detta avsnittet var inte så bra, men hon som var rasse var jävligt rolig xD].

När den slutade så stängde vi av tv:n och hade det mysigt med varandra.
Sen när klockan typ var 20 i 1 på natten så gjorde vi te och satte oss i fönstret och kollade på stjärnorna.

Sen la vi oss i sängen å somnade :) <3

Detta var min dag och det var nog den mest romantiska och underbaraste dagen på året :) <3

Inga kommentarer: