måndag 2 februari 2009

Fullproppat i kalendern de första månaderna på året !

Asså shit vad folk fyller år å massa saker som händer i början av året.
Asså jag har saker att göra fram tills typ maj ;S

Ska göra en lista för att se hur mycket pengar som kmr flyga från min plånbok dessa månader :P

5 Jan - Sandrina fyller 20 år
7 Jan - 2 år & 3 månader med älsklingen <3
31 Jan - Lollo fyller 19 år och hade party
1 Feb - Zara fyller 19 år
7 Feb - 2 år & 4 månader med älsklingen <3
11 Feb - Amna fyller 20 år
14 Feb - Alla hjärtans dag <3
21 Feb - Horse show
7 Mars - Johanna A ska ha brat-party + så är det 2 år & 5 månader med älsklingen <3
11 Mars - Johanna A fyller 19 år
16 Mars - Åker till Kolmården med klassen
21 Mars - Jag ska ha "Ladies Night" ;D
25 Mars - Jag fyller 19 år ;D
7 April - 2 ½ år med älsklingen <3
27 April - Louisa fyller 19 år
28 April - Meliza fyller 3 år
5 Maj - Älsklingen fyller 18 år å blir myndig :D <3
7 Maj - 2 år & 7 månader med älsklingen <3
18 Maj - Studentbalen
27 Maj - Studentfesten

HERREGUD SÄGER JAG BARA !!
Asså det här kommer bli 5 hektiska månader och jag kan se mina pengar flyga iväg framför ögonen på mig ;P
Jaja, det blir bara att spara massa pengar å hoppas att jag får ihop ekonomin fram tills studenten. Och så kanske det är dags att se om det finns nått jobb som är ledigt, jag söker ju lite då å då, men nu har ju mamma börjat tjata oxå å jag förstår att hon tänker på att jag behöver pengar att klara mig på när jag går ut skolan.

Hmm.. Jobb ?

Inga kommentarer: