onsdag 11 februari 2009

14 anledningar till att dejta en fotbollsspelare ;D

14 anledningar till att dejta en fotbollsspelare ;D

1. De har den rätta känslan
2. De är vana att göra mål
3. De kan gå in mjukt eller hårt
4. De gör så att vi skriker efter mer.
5. Svettas är inga problem
6. Skicklighet är en självklarhet
7. De spelar varsomhelst och närsomhelst
8. De kan hålla på i 90 minuter i minst 11 olika positioner
9. De har oerhörd ork och uthållighet
10. De är alltid på topp
11. De är inte rädda för att gå ner och bli smutsiga
12. De har bra bollskicklighet
13. De spelar på planen tills de gör mål
14. De vet hur de ska ta sig till mitten

Detta var anledningarna [vissa meningar kanske låter lite konstiga, men det är för att de är översatta direkt från engelska :P]

Så tjejer, nu är det bara att springa ut å leta efter fotbollskillar ;D

Jag har ju redan min ;) <3

12 kommentarer:

Anonym sa...

Men varför just en fotbollspelare av alla?


Kika in på I Love Travel för reseinspiration.
Ha det bra!

Natalie sa...

Asså jag är tsm med en fotbollsspelare och drf skrev jag om dom, men man kan skriva om hockeyspelare, rugbyspelare m.m :D

Anonym sa...

gött att du gör reklam för Swea hundcenter :)

Anonym sa...

Din pojkvän är inte den han utger sig att vara, nu när jag läst din blogg så är det väl inte så att du tycker de e okej att han är med andra tjejer?

Natalie sa...

Anonym 1:
Hehe klart jag gör reklam för Swea HC :D

Anonym 2:
Nä jag tycker inte det är okej att han är med andra tjejer, men vad menar du med att han "inte är den han utger sig att vara" ?

Anonym sa...

anonym jag ska döda dig när jag få reda på vem du är jag kmr knulla din familj ska döda dig så var bereed jag finss över allt din jvla hora lr / bög ska döda dig så gå fan inte och snacka massa skit nr jag älksar natalie

Anonym sa...

Ta det nu lilla lugna Amir. Om du inte känner att du gjort något fel så behöver du inte ta så illa upp.

Natalie sa...

Gode gud vad ni håller på här. Det enda jag tycker är fel är att den som går på amir är anonym och inte ens vågar stå för det den säger.

Anonym sa...

Nej, jag är en riktig fegis som inte vågar säga något. Jag går inte på någon, jag berättar bara vad min vän berättat om Amir. Strunt samma, hoppas ni är lyckliga o sånt där gulligull :D

Anonym sa...

vem fan är anonym??? jag vill veta avslöja ditt naaaamn

Natalie sa...

Jim, du är inte ensam om det, jag vill oxå veta vem det är som skriver anonymt!

Anonym sa...

kukkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk iiiiiiiiiiii aaaannnnnnnnooooooooonnnnnnnyyyyyymmmmmmmm