fredag 27 februari 2009

Äntligen Fredag =D

Jaa, då var det äntligen den efterlängtade fredagen [fast jag har ju varit hemma ons å tors eftersom jag har varit sjuk] men självklart så kan man ändå längta efter fredagar :D

Hade 1 lektion idag, djur för forskning, och den var ganska slapp =)
Jag och min pappa velade med mobilerna oxå :P
1. Han ringer mig, jag missar att svara
2. Jag ringer upp han, men han svarar inte.
3. Han ringer upp mig igen, men självklart missar jag att svara igen !!
4. Jag ringer upp han igen, men denna gången tutar det "upptaget-ton".
5. Han ringer upp mig och denna gången hör jag min mob så jag hinner svara !! :D

Och vad säger han då i moben ?
Jo, min "smarta" pappa säger;
Pappa; "Hej vad gör du?"
Jag; "Jag har lektion, är i skolan."
Pappa;"Är du i skolan ?"
Jag; "Ja, jag sa ju precis det. Vad ville du ?"
Pappa; " När du kmr hem, kan du plocka undan lite i köket, jag ska laga mat."
Jag; "Okej det gör jag, ses sen. Puss."
Pappa; " Aa det gör vi. Bye"

Innan jag drog till skolan på morgonen så hade ju mormor varit hemma hos oss, så jag visste att det såg bra ut, så när jag kom hem satte jag mig i soffan och slappade, och skickade sms till pappa att han skulle köpa med sig godis hem till mig.
Det roliga var att när han & lillan kom hem så hade han köpt pizza [eeh, laga mat ?!] och så hade köpt godis till mig, snäll som han är :P Men han hade oxå köpt efterätt - en Almondy Daimtårta :D

Mamma kom hem, vi käkade, sen drog vi ner till tvättstugan, slängde in lite tvätt, gick upp till solariet och städade och sen tog vi en promenad i länsman så att lillan skulle få leka av sig lite [ja, jag och mamma lekte oxå xD] och sen drog vi in till tvättstugan igen :D
I tvättstugan lekte vi kurragömma, och det var skitroligt hahahaha xD
Sen kom vi upp, mamma städade lite medans jag & lillaj lekte med hennes dock-smink-huvud :)
Och så helt plötsligt ringde Alex från Hjällbo mig :S
Har lixom inte haft kontakt med han på typ 1½ år !! :S

Sen började "L
et´s Dance" och då tog vi fram daimtårtan och vinet och satte oss å myste =)

Nu sitter jag i sängen å väntar på att min älskling ska ringa mig =)

Imon ska jag å mamma in till stan på dagen och sen så ska jag på tjejparty hos min fru Zara :D <3

Nattinatti

Inga kommentarer: