lördag 28 februari 2009

Stressigt men roligt =D

Idag väckte min mamma mig halv 10 för vi skulle in till stan.

När vi var i stan så köpte jag 2 presenter, 1 till Zara och 1 till Johanna, jag köpte hårtoning och en ny klänning. Mamma köpte en bok och 3 plastmuggar med figurer till Meliza.

Vi var typ i stan i nästan 3 tim och sen efter det så hoppade vi av vid Netto å handlade där.
När vi kom till våran svale så var mormor & lillan ute och lekte, så jag å mamma gick bara upp å lämnade av alla varorna, sen gick vi upp till Ica och handlade resten av varorna där.

Sen kom vi hem och nu sitter jag med hårtoning i håret och ser skitrolig ut haha ;P

Om typ några min ska jag tvätta ur mitt hår, jag ska duscha, klä på mig, fixa mig och packa för ikväll ska jag på tjejparty hos Zara :D :D


Nää nu ska jag in i duschen och tvätta håret !! Hoppas det blir snyggt bara (a)

Bye bye

2 kommentarer:

Anonym sa...

va det alex alex som ringde ? hahah

Natalie sa...

Hahah JAAA, alex i hjällbo du vet :P Så jävla hemskt asså xD