lördag 2 maj 2009

Valborg.

Igår var det då ännu en gång Valborg.

Min valborg började med att jag åkte upp till stallet för att ta mig en solig ridtur på Síffán.
Och det hände lite roliga saker där uppe, t.ex så hade hon ett sommartäcke som täckte i princip hela henne å jag tror att det tog mig en kvart att få av henne det. Sen tog vi oss en tur å så skulle jag rida förbi en skola där det är högstadie och dom killarna som går där är väldigt omogna, så som dom håller på :S
Red en tur i skogen, och som vanligt så tappade jag bort mig när jag skulle hitta hem, men som tur är så vet Síffán vägen hem så hon bara gick å helt plötsligt så var vi vid stora vägen. å då kände jag igen mig.
Pinsamt ? Jaaa hahaha xD

Sen kom jag hem, åt & duschade och sen så drog jag & Amir in till stan för att möta Linn, Sara & några av Saras kompisar för att kolla på Córtégen (stavas?).
Efter ett tag drog dom, så jag & Amir stannade kvar och kollade klart, sen gick vi till Brunns och då bestämde vi oss för att åka hem till hans mamma.
Så vi åkte dit och slappade, rökte & drack kaffe. Det var trevligt =)

Sen åkte vi hem till han, kollade lite på tv och sen så somnade vi.

Imon ska jag upp kl 9 för att packa, ska nämligen upp till stallet med Linn, vi tänkte ta oss en ridtur till havet med hästarna =)
Och så ska jag självklart sova hos henne oxå ;)
Det kmr bli mys =)

Inga kommentarer: