söndag 10 maj 2009

Mike´s konfirmation.

Ja, då hamnade man framför datan igen :P

Igår så åkte jag hem till min älskling, vi lagade mat och sen åkte vi hem till hans mamma.
Där kollade vi på film och sen efter filmen så satte sig Amir & Mike och spelade ps2.


Runt 12 bäddade vi ut bäddsoffan som jag & Amir skulle sova i, men dom 2 satt å spelade spel fram tills runt 3 på natten, och när Mike hade gått å lagt sig, och jag å Amir ska försöka sova, ja då kunde vi inte somna.
Jag kunde inte somna pga den hemska bäddsoffan å plus så hade vi inga kuddar, utan fick ta filtar som kuddar, och Amir var jätteförkyld så han låg å snorade, slemmade och nös typ resten av natten.
Så vid 5 imorse somnade vi och halv 10 på morgonen kmr hans mamma in och väcker oss :(

Idag skulle nämligen Amirs bror Mike konfirmera sig, så halv 11 satt vi i kyrkan, men det började inte förrän 11, så det var segt att sitta å vänta =/

Det var iaf en hyfsat okej konfirmation, det jobbiga var att dom lade det med högmässan, så istället för att det kanske hade tagit 30 min, så tog det 1½ timme =/

Efter det så gick vi och åt mat i en lokal, och sen åkte jag & älsklingen hem till han :)
Där la vi oss en stund och vilade, sen kom Faraz förbi på en cigg, sen lagade älsklingen mat till oss och så kollade vi på bronsmatchen Sverige - USA.
UNDERBART ATT SVERIGE TOG BRONS IAF!! :D

Inga kommentarer: