söndag 9 november 2008

2 år & 1 månad <3

I fredags var det 2 år & 1 månad mellan mig å älskling och det "firade" vi genom att gå på bio :D <3 Vi kollade på "Patrik 1,5" och den var asrolig :D

Igår åkte jag hem till älsklingen, då hade hans halvbror Mike kommit på besök, så vi kollade på "Shan Atci - Blattefierad" och spelade Fifa - 08. Sen drog Mike vid 11 så då la jag å älsklingen oss i sängen å kollade på "Ett småkrypsliv" ;P Den är faktiskt bra, så det så :D
Älskar att sova med min älskling, det är så mysigt <3

Idag färgade jag håret med ett blonderingsmedel, men det slutade med att min hårbotten blev ljus å resten typ mörkbrunt :S Så imon ska jag hem till Kicki efter skolan så ska hon försöka färga om det. Hoppas det går o att det blir bra, för vill inte se ut så som jag gör nu :(

Inga kommentarer: