torsdag 6 november 2008

Älska shoppingdagar !! :D


Började 8,10 idag med Eng B, och slutade 9,20.
Ja då kom jag ju på att vi inte hade någon Religionskunskap idag, så min nästa och sista lektion började 13,30 [!!!].

Så jag gjorde det enda vettiga och åkte till Aspero Gymnasium för att träffa min älskling Amir :D
Var med han & hans kompisar i skolan, sen hängde han med mig tillbaka till min skola och så hade jag min sista lektion, som var Hästkunskap och som jag självklart hade prov i.
Tror att provet gick hyfsat bra lr får hoppas på det iaf :D

Sen drog vi två in till stan och julhandlade.
Stackars min älskling som fick springa med mig runt i hela stan, han klagade inte [brukar ju killar oftast göra] men han sa att han tyckte det var roligt så får ju hoppas på det :P [och så bjöd jag ju han självklart på McDonkan för att han var så snäll å bar alla mina påsar :D]

Och jag har gjort 2 överenskommelser, den ena med mamma & den andra med pappa, men det roliga är att det är samma överenskommelse med båda, men ingen av dom vet om den andra personen.
Jag har kommit överens med mamma om att vi ska dela på julklapparna till pappa, och så har jag & pappa kommit överens om samma sak gällande mamma hahaha xP

Slutade med att jag kom hem med 5 lr 6 påsar :P
Så nu har jag köpt julklappar till; Mamma [ska nog få något mer], Pappa [ska nog få något mer], Lillasyrran, Zara & Amna :D
Och till mig själv köpte jag en klänning och ett nytt set underkläder :D

Inga kommentarer: