torsdag 13 november 2008

Hos moster Eva å Sandrina :D <3

Igår hade vi Nationella i Sv B :S
Jag valde att skriva om "Kändisreklamer" :P
Det gick ganska bra, förutom att jag fick ont i mitt högra öga när jag kom till skolan, så det rann tårar under hela nationella, så när jag lämnade in mina papper var dom typ helt dränkta i tårar.. Lite pinsamt, men vad skulle jag göra när jag hade så ont ?

Sen vid 18-tiden kom Zara & Marcus hem till mig & Amir :)
Dom firade 6-månader så jag å Amir bjöd dom på romantisk middag å sen kollade vi film, Rush Hour 3 :)
Det var väldigt trevligt måste jag säga :)

Imorse när jag vaknade hade jag världens huvudvärk så gick inte till skolan..
Hade ändå bara en lektion idag och det var Eng B från 8,10 - 9,20.
När mamma slutade jobbet så åkte vi till min moster Eva och min kusse Sandrina var där, så det var roligt att träffa henne igen [även om jag träffar henne typ varje dag i skolan xD].

Imon har jag en lektion och det är svenska, sen ska vi på teater med klassen.. Och teater-föreställningen har ju världens fulaste namn - "Måsen" hahahaha xD

Inga kommentarer: