fredag 5 december 2008

Magsjuka =(

Japp, då har jag & mamma kommit fram till att jag har magsjuka =(
Har både spytt å suttit på toan, så jävla hemskt är det att vara magsjuk.
Man känner sig helt hjälplös, man får inte äta vad man vill m.m

Och självklart så blir jag JÄTTEsugen på godis, glass, bullar, cola m.m. och självklart så får jag inte äta något sånt, bara soppa !! :'(

Och inte nog med att jag är sugen på allt möjligt, nu är hela min helg förstörd !! =(

Saker jag skulle gjort på Lörda:

  • Rida
  • Träffa Amirs systrar som kmr ner från Sthlm
  • Sova över hos Amir

Saker jag skulle gjort på Sönda:

  • Vara med Amir på våran 2 år & 2 månaders-dag
  • Gå på Louisas dansuppvisning
  • Fika med Amna & Sara "Thaii" i stan

Men tyvärr så är allt inställt =(
Så jävla sur blir jag, för hade sett fram emot denna helgen =(

Iaf, nu är det bara 10 skoldagar kvar :D
Läääääängtar tills lovet :D

Inga kommentarer: