onsdag 1 april 2009

Städa hela dagarna långa.. =/


Ja, då har det redan gått 3 dagar av min praktik, har 2 dagar kvar och sen är det looov :D
Underbart säger jag bara! Slippa vara inlåst i ett hus när det är 15+ ute lixom :D

Det var kanske inte så roligt som jag trodde det skulle vara på EBM.
Dessa 3 dagar har jag;
- städat inne hos fåren [ett stort rum, indelat i "boxar"]
- tömt & spolat rent ett helt rum [samma variant som hos fåren]
- städat 21 kaninburar
- städat 4 kattrum
- matat grisarna med nån äcklig kycklingleverpastej-liknande sak :O

Pratade med min handledare idag oxå om man kunde få chansen att vara med på nån operation/försök och hon trodde att det skulle gå bra.
Isf får jag kolla på en grisoperation :P
Det är ju nått positivt som jag kan se fram emot iaf =)

På fredag ska jag på bio och se "En shopaholics bekännelser".
Hoppas den är bra :D

Nää, nu är det sovdags för mig, ska ju upp 06:20 imon :'(
Pussis

Inga kommentarer: