måndag 13 april 2009

Mitt sista lov - Någonsin.

Hej alla läsare :)
Jag har inte haft tid eller ork att blogga den senaste tiden, så ska "uppdatera" lite nu tänkte jag :)

Nu är det måndag kväll och det är sista dagen på mitt sista lov - någonsin.
Känns ganska tragiskt att inte ha mer lov, utan nu kmr jag ju bara ha "semester" i framtiden, och det är ju mindre veckor än vad loven är :(

Under detta lovet, påsklovet, har jag sovit hemma 2 ggr av 10 nätter sammanlagt :P
Resten av nätterna har jag sovit hos min älskling :)

På lovet har jag inte gjort så mycket, träffade Zara & Ida i Söndags, i Måndags var jag på b-plan med syrran och Eva, i Torsdags sov Jonny & Zemen oxå över hos Amir, och idag kom Zara upp till mig en stund :)

Resten av tiden har jag spenderat med min älskling.
Vi har promenerat runt Svarte mossen, varit på bio, haft picknick [både utomhus i solen och inomhus med ljus och romantik], kollat på filmer m.m
Kan lätt skriva 10 saker till, men det orkar jag inte hehe :P

Imon är det praktik igen :S
Imon & på Onsdag är jag på stordjursavdel och på Torsdag är det dags att gå ner till smådjursavdel.
Ska bli kul, men helt ärligt så saknar jag skolan, där träffade man ju alla sina älsklingar haha :D

Har förresten räknat ut att när praktiken är slut så är det bara 3 veckor i skolan, sen är det studentbal! Längtaar :D

Aja, nu ska jag kolla på Scrubs å sen ska jag sova :)
Natti natti på er <3

Inga kommentarer: