söndag 19 april 2009

Balklänning.

Nu har jag äntligen köpt min balklänning!

Igår fick jag pengar av Eva, min moster, för att kunna köpa en av de två balklänningarna jag hade sett inne på Clothing Company.
Så idag åkte jag och älsklingen in för att jag skulle testa båda klänningarna en sista gång innan jag skulle bestämma vilken av dom jag ville ha.
Men när vi kmr dit så inser vi att den ljusblåa klännigen inte fanns i min storlek, S, utan bara i stora storlekar :S

Så hittade jag en annan svart/vit klänning som jag testade i storlek M, men det var för stort för mig, och den fanns inte heller i S, så testade den "orangea" klänningen och det slutade med att jag köpte den.

När jag kom hem så testade jag klänningen med skor å allt, men då tycker mamma att skorna inte passar till klänningen, men ska visa det för pappa oxå så får vi se vad han tycker.

Idag bestämde jag, mamma & pappa iaf att vi ska ha min studentmottagning hemma, för det är mysigast och det blir bäst så.

Inga kommentarer: