onsdag 4 november 2009

Halloween!



Tjoo!
I Lördags (31/10) var det ju Halloween och självklart så var jag och några vänner bjudna på Halloween-fest.

Tjejerna kom hit vid 16.30-tiden, vi åt lite och sen så fixade vi oss.
Våra förklädnader var:
Jag - Hora
Amir - Scream
Jessica - Hora
Linn - Psykpatient
Sandra - Hora
Zara - Häxa

Vi drog från mig och åkte till festen.
Vad ska man säga - den festen var väldigt tråkig..
Alla hade grupperat sig och varje grupp satt vid ett eget bord.
Ganska tråkigt, men det som var bra var att dem som höll i festen bjöd på bål.
Jag drack upp hela min Smirnoff-flaska också.

På hemvägen gjorde jag och Linn en deal att nästa år ska jag & hon ha en egen Halloween-fest!

När vi kommer in till stan, så skulle vi in på McDonkan för att köpa cheeseburgare och inser då att Zara hade glömt sitt leg, kontokort & körkort på festen så Zara, jag & Amir åkte tillbaka hela vägen för att hämta det.
Det blev en kall och nattlig utflykt för oss tre.

Men men, nästa år kommer det bli en mycket bättre fest eftersom det kommer vara jag & Linn som kommer att ha den!

Natalie <3

3 kommentarer:

L sa...

haha, dedär löftet kommer jag inte ihåg men okeeej XD Jag är på antar jag :D

Natalie sa...

HAHA var du så packad så att du inte ens kmr ihåg våran pakt ?? :P ILLA LINN, ILLA! :D

Anonym sa...

AHAHAHAHA herre gud!! vad är du för tjej som är 20 år, som inte har någon självrespekt! VEM FAN KALLAR SIG SJÄLV FÖR HORA, oavsett klädsel! du kankse inte menar något , men du får gärna formulera om dina meningar i din kära skådespelari blogg! 20 dum o brunett! mm alla dumma var visst inte blondiner :)
lycka till bruden ;)