tisdag 10 november 2009

Full vecka!

Hello!
I helgen har jag varit hos Amir och jag kom hem idag.
Idag är det Tisdag, vilket innebär att det är den andra dagen på en fullspäckad vecka.

Min vecka kommer att se ut ungefär såhär:
Onsdag:
Komma hem från Amir och hämta lillan på dagis, för att sedan åka till mormor och äta hos henne.
Klockan 18.30 ska jag vara i Vasastan för att träffa en kvinna som jag möjligtvis kanske ska jobba hos 1 gång/varannan vecka.

Torsdag:
Zara ska komma hit en stund och försöka sälja sin lillebrors jultidningar till min mamma.
Vi får väl se hur det går, men jag vet att min mamma kommer köpa en almanacka iaf ;)

Fredag:
Ska möta Jessica i stan vid 15.40 eftersom hon ska få tbx sitt smink som hon glömde hos mig under Halloween.

Till helgen vet jag inte riktigt vad som händer, men ska försöka att bara ta det lugnt iaf :)

Natalie <3

Inga kommentarer: