fredag 16 oktober 2009

Alone!

Heej!

Nu sitter jag hos min älskling.
Kom väl hit vid 16-tiden förut å det enda vi har gjort är handlat på Willys, sen har vi bara myst.
Men så ringde hans kompis så han drog ut för en stund sen så nu sitter jag här själv.

Men det gör inget, för jag har ju mina två små underbara tjejer, Maja & Nickolina, som är mina marsvin. Så har gosat med dom lite :)

Förresten så frågade Amir mig förut om jag ville flytta hit! :S
Det var nått komplicerat om att hans pappa skulle åka till Iran i typ 2-3 månader så då skulle hans fru Khadidje (stavas?) ringa tup "Kvinnojouren" så att hon skulle få en egen lägenhet!
Så när hans pappa kommer hem så ska han flytta till Khadidjes lägenhet så att Amir får denna lägenheten själv,
Så frågade jag hur det blir med alla räkningar och sånt, och det skulle hans pappa tydligen betala! :S

Asså usch, vet inte om jag vill..
Visst det hade varit roligt att få bo med sin kille, men jag vet hur mycket jag skulle sakna min mamma (även om hon bor 10 min härifrån) och jag vill egentligen inte bo här.
Jag vill flytta från Biskopsgården till en helt EGEN lägenhet som står på mig (vilket bara kommer hända när jag har fått ett jobb!)

Usch, vill inte tänka på att flytta just nu!

Jaja, men nu ska jag ta en cigg, ett stor glas cola och lägga mig och kolla på en film! :)
Mys <3

Natalie <3

Inga kommentarer: