tisdag 1 december 2009

Ullared!


Tjaa!
I Lördags åkte jag & mamma till Ullared!
Bussen gick 7:45 utanför Vårvinden [vi åkte med Hyresgästföreningen].
Vi var framme vid Ullared runt 9:10, alltså tog resan ungefär 1.25 min.

Först gick jag & mamma och åt frukost på ett liten restaurang.
Det var mysigt :)

Sedan ställde vi oss i kön som gick runt hela skiten typ.
Mamma ville se hur lång tid det skulle ta för oss att komma in i Gekås, så hon kollade på klockan när vi ställde oss i kön, och då var den10:20 och så kollade hon på klockan igen när vi nästan var framme å då var den ungefär 12.
Alltså spenderade vi 1.40 min i att bara stå i kö!

Men som vanligt så var det värt det!

Jag köpte:
  • 2 Pack leggins
  • 4 Pack diadem
  • 1 Pkt hårspännen
  • 1 Pkt hårband
  • 1 Deo
  • 2 Pkt strumpor
  • 1 Par trosor
  • 1 Toblerone
  • 1 klänning till mamma [som hon ska få i julklapp]
  • 1 "Hundfamilj" till min lillasyrras dockskåp [som hon ska få i julklapp]
  • 1 Nivea hudvård-pkt för män [som min pappa ska få i julklapp]
  • 1 julklapp till min älskling Amir, men tänker inte skriva vad det är för han brukar kolla min blogg ibland :P
Mamma köpte massa andra roliga saker [och nej, jag tänker inte skriva hennes shoppinglista här].

När vi kom ut ur affären var klockan runt 15-15:30 [vi hade alltså spenderat runt 3- 3½ timma i affären, så gick vi å köpte oss varsin hotdog.

Sen gick vi å ställde oss å väntade på att få gå på bussen igen. 16:30 fick vi gå på bussen å 16:45 körde den därifrån. Vi var väl hemma runt 17:30 -17:45 och när vi kom hem så hade pappa å syrran lagat tacos till oss.. Mums :)

Nästa gång jag åker till Ullared blir väl nångång i Februari med Zara [och kanske Amir] =)

Natalie <3

Inga kommentarer: