fredag 16 oktober 2009

3 år <3<3

Heej!

Den 7 Oktober var det 3 år med min älskling Amir!
Kan inte fatta hur fort tiden har gått, kändes som om vi träffades förra veckan typ :P
Men men, livet flyger iväg när man har roligt :)

Iaf, åkte hem till han vid 5 tiden eftersom han hade skola på dagen.
Han bokade biobiljetter och så gjorde vi oss iordning.
Vi åkte in till stan, hämtade biljetterna och sen så åt vi på Mcdonalds (inget romantiskt ställe, men det blev det när man var där med personen man älskar!).
Sen träffade jag på Marina & Julia som oxå skulle på samma film som vi.

Det blev tjej/komedi/kärleksfilmen "The Ugly Truth", som förresten var jättebra :D

Efter filmen så åkte vi hem till han och kollade lite på tv och sen så somnade vi :)
Det var en bra 3års dag som jag är jätteglad att jag fick spendera med min älskling! <3

Natalie <3

Inga kommentarer: