onsdag 17 juni 2009

Mage - Rumpa - Lår!

Tjo :)

I Lördags åkte jag, mamma & Linda till Sportlife för att träna. Linda hade anmält oss till ett träningspass som hette "Mage-rumpa-lår" och passet var på en timma.
Innan träningen så var jag ganska säker på att det inte skulle vara speciellt jobbigt lr att jag skulle få träningsvärk - Men gud vad fel jag hade!
Svetten rann som jag-vet-inte-vad men hade ingen träningsvärk.

När vi kom hem så duschade vi och sen drog vi tre in till stan å shoppade lite. Jag köpte ett längre linne och en t-shirt, mamma köpte typ 4 olika tröjor/t-shirtar och linda köpte ett linne och en klänning.

När vi hade shoppat klart så gick vi till Gamleport där vi ät god mat & drack.
Oxh helt plötsligt så kom det en kamel gåendes utanför uteserveringen.
Det var nått företag som gjorde reklam tydligen och dom fick ju verkligen det dom ville ha - uppmärksamhet!

När jag vaknade upp dagen efter så skulle jag resa mig upp ur sängen, och det var då jag kände det - jag hade fått träningsvärk!
Det värkte i magen, jag kunde knappt sätta mig upp i sängen eller skratta utan att få ont. Och vaderna ska jag inte ens nämna.

Så i slutändan så var det iaf ett effektivt träningspass som jag rekommenderar till alla som vill testa nått roligt och effektivt :D

Inga kommentarer: