söndag 28 juni 2009

Bio.

Biovecka :)

Den senaste veckan har typ varit "biovecka". Jag har sett sammanlagt 3 filmer, men som tur var så blev jag bjuden på 2 av filmerna :P
Ska skriva lite om filmerna tänkte jag och dom skrivs i den ordning jag såg dom i :)

Film nr 1;
My bloody valentine 3D.
Skräckfilm.
Asså den var helt okej, en film som man får använda huvudet för att riktigt kunna förstå.
Den var ganska äcklig eftersom den var i 3D, då blev det ju mer "verkligt".

Film nr 2;
The Proposal.
En komedi/kärleksfilm.
En bra, rolig film som var lätt att hänga med i och som man verkligen fastnade för.
Blev många skratt och "naaw" under biobesöket.

Film nr 3;
Drag me to hell.
Skräckfilm.
Jag ska vara helt ärlig - jag är väldigt lättskrämd av mig, så jag pissade typ på mig ett antal gånger och tillochmed Amir höll på att pissa på sig av filmen!
Och tyckte lite synd om Amir, för efter att jag hade blivit skrämd första gången så fick jag tag i hans hand så satt å klämde den stenhårt under resten av filmen, så när filmen var slut och jag släppte hans hand så var båda vi 2 illröda i händerna :P
Den var väldigt skrämmande och den var okej gjord.


Detta var 3 biotips om ni inte vet vad ni vill se för film nästa gång :)

Inga kommentarer: