torsdag 3 juni 2010

Vårdag på Slätta damm!


På bilden ovan; Meliza a.k.a Lillan [min lillasyrra] & Christian [Kicki & Roberts son] efter träningen!

Idag hade jag en underbart skön, varm vårdag!


Dagen började med att jag & mamma tog en promenad i rask takt i ca 40 min. Efter det hämtade vi lillan från dagis, gick hem, åt mat & fixade lite och sen så mötte vi upp Kicki & Christian för att promenera ner till Slätta damm.
Så vi 5 promenerade ner till Slätta damm, där Fia & Leia väntade, eftersom Christian & Leia skulle ha fotbollsträning [träningen för små barn som har fyllt 5 år].

Så jag, mamma, Kicki, Fia & lillan satt på gräset å fikade å njöt av den underbara solen medan barnen tränade. När träningen nästan var slut så kom även Robert & Jonny dit.
När träningen var slut så tog Kicki barnen å hoppade in i bilen med Robert, medan jag, mamma & Fia skulle promenera hela vägen hem, men vi fuskade å tog bussen hehe :P

När vi kommer upp till Kicki så tänkte vi bara ta en snabb kaffe, men det slutade med att barnen satt i vardagsrummet & kollade på film & åt mat.
Vi vuxna satte oss på den inglasade balkongen med kaffe, olika kex med olika pålägg, å så på slutet blev det även lite gott Black Tower-vin.
Det blev 2 glas för dem vuxna & 2 ½ glas till mig [eftersom jag hade druckit upp mitt andra glas, så hällde Kicki i de sista dropparna i mitt glas, så fick typ ½ glas extra ;P].

Var la hemma runt 20 i 9 å sen dess har jag bara slappat i sängen eftersom värmen tar så mycket på kroppen. :)
I Love Sun <3

Natalie <3

Inga kommentarer: