onsdag 9 juni 2010

Liseberg!

I Lördags blev jag bjuden på en heldag på Liseberg av min underbara älskling Amir! :D

Vi hade otroligt roligt tsm, vi åkte nästan allt [förutom barnattraktionerna såklart :P] och han lurade även in mig i Hotell Gasten, som jag för övrigt aldrig har vågat gå :P

Vi åt god mat, gjorde varsin t-shirt med våran bild på, gjorde varsin nyckelring med våran bild från första åkturen med Balder, tog massa härliga bilder och bara njöt!

Vi spelade massa spel, vilket lönade sig i att vi vann 5 små nallar [jag fick 4 av dem], han vann ett stort rosa lejon på basket till mig & själv vann han en stor fotbollsnalle och ett rör med center [jag fick 2 center-rullar & han 3]! :D
Sen spelade vi även hästspel, bilspel, mc-spel, air hockey å lite andra roliga spel!

Vi hade verkligen tur med vädret, men det bästa är att vi fick en sådan underbar dag tillsammans! <3

Natalie <3

Inga kommentarer: