fredag 1 januari 2010

Nyårsafton!

Tjaa!

Igår var det ju Nyårsafton och det var nog den roligaste, slappaste kvällen på länge! :)
Det började med att Amir och min mormor kom hem till oss.
Vi åt god mat och hade det allmänt trevligt.
Mormor gick hem runt 20-tiden eftersom hon inte gillar raketer och smällare.

Sen när klockan var runt 21 -21.30 så gick vi upp till min granne Lena & hennes kille för dom hade gäster.
Vi satt å tjötade och drack massa goda drinkar.
En tjej var för full så när hon skulle prata så typ skrek hon istället och på tolvslaget stod hon på balkongen å skrev och när klockan blev runt 00.30 så trodde hon att nyår inte hade varit än så hon tjötade om 12-slaget haha!
Iaf så var vi där tills ungefär 01-01.30 hade jätteroligt & trevligt.
Efter det så gick vi ner till oss, så packade jag min väska och så åkte jag & Amir hem till han å sov där :)

Gott nytt år och jag hoppas att alla får ett underbart år under 2010!

Natalie <3

Inga kommentarer: