fredag 1 januari 2010

Julafton!

Ho ho ho! :D

För ca 1 vecka sen var det ju julafton som alla vet :D
Jag firade min julafton med min familj + mormor, min fästman och med våra grannar Sussie, Mohsen och deras son Dani :)

Vi åt god mat, drack drinkar och hade det trevligt. Självklart kom tomten oxå ;P

Denna julen fick jag:
- en vit kofta [av Amir, min fästman]
- en svart klänning [av Amir, min fästman]
- berlocker till mitt armband [av mamma]
- en digitalkamera [av pappa & mamma]
- en extern hårddisk [av pappa]
- rosa mjukistofflor [av lillasyrran]
- smink [av Kicki]
- vit mössa [av Kicki]
- handdukar [av Ann]
- 300 kr [av Eva]

Tror det var allt, kmr inte på nått mer för tillfället iaf :P
Och på Lördag kmr min morbror + hans fru, och min kusin + hans 2 barn [mina sysslingar] hit från Varberg för att byta julklappar så då kmr jag få ännu mer saker [hoppas jag :P]

Hoppas alla hade en underbar jul! :) <3

Natalie <3

Inga kommentarer: