tisdag 27 juli 2010

Bor hos min älskling för tillfället! :)


Då bor jag hos min älskling Amir för tillfället :) Eller aa, jag bor här ett tag, eftersom hans skola å jobb snart börjar igen :)

Jag kom hit i Lördags, då vi inte gjorde något speciellet, utan bara tog det lugnt :)

I Söndags var vi hos Zara, där vi spelade tv-spel (super mario), tjockade oss med cola & chips och kollade tv :) Det var trevligt :)
När vi kom hem så kollade vi på
"
Percy Jackson & kampen om åskviggen"!
Den filmen var typ 2 timmar, men hade rysningar under hela filmen eftersom den var så bra!
Den filmen rekommenderar jag verkligen att man ska se!

Igår (Måndag) gick jag & älsklingen på bio. Vi såg
"
Twilight - Eclipse"
(nr 3 i serien) och jag är inget fan av Twilight, jag har sett 1an men den var dålig, så blev överraskad när "Eclipse" var så bra som den var! :)

Den filmen rekommenderar jag verkligen att man ska se!

Idag var vi på Näset och solade & badade :) Det var väldigt kallt i vattnet så fick hoppa från bryggan för att våga komma i vattnet haha :P

Imorgon blir det Näset igen, fast denna gången så kommer vi vara med mamma & lillasyrran, å så får vi se om någon mer hänger på! :D

Natalie <3

2 kommentarer:

amanda sa...

du ja tycker alla filmerna i twilight va svin bra =) men såg en sån bra film igår kolla den precius heter den usch ..
Men kom på tårta i morron ja fyller ju :p
hoppas ni har kul nu utan mig i näset tack för den ahahah nää men ja vill oxå bada juu -.-
sms när du vaknar puss <3

Natalie sa...

Haha tycker twilight 1 är svindålig & amir sa att 2an var lika dålig, men fan vad jag gillade 3an :P
Okej, då måste jag kolla på den :D
jag kommer inte idag, jag kommer när du har med dina vänner ;D <3
Haha vi hade det svingött i näset, men du åker ju aldrig dit :D
Häng med nästa gång ? :D <3
Love u <3<3