fredag 21 maj 2010

Bua/Varberg!


Bilden ovan är på mig & min morbror! :D

Jag, mamma & lillan åkte till Varberg i Torsdags [13/5] och kom hem i Söndags [16/5].


Det var ganska skönt med ett miljöombyte men samtidigt så saknade jag min älskling väldigt mycket.

På Torsdagen gjorde vi inget speciellt. På Fredagen åkte jag och mamma in till Varberg och gick runt i staden och åt glass. Sen på eftermiddagen så bjöd min ena kusin, Peter, hem mig på middag. Han bjöd på potatissallad och revbensspjäll. MUMS! På lördagen åkte vi till Karlssons, a.K.a Verktygsboden och shoppade runt lite där. På Söndagen var det kalas hos min äldsta kusin Linda, som fyllde 32 år. Sen på kvällen kom pappa och hämtade oss så åkte vi hem till Götet igen! :D

Så i stort sett var det en väldigt trevlig helg, och det var väldigt kul att få träffa släkten [händer typ 2 ggr/år]

Natalie <3

Inga kommentarer: